En GüNcEl SiTe

GeNcLeRiN YeRi
 
AnasayfaPortalliSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 Bir Kız PC Kullanırsa. .

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Bir Kız PC Kullanırsa. .   Perş. Ağus. 16, 2007 1:43 pm

Bir KIz Bilgisayar KullanIrsa

Kiz: Alo
Erkek: Alo naber?
Kiz: Iyi sen
Erkek: Iyi , hayirdir ?
Kiz: Ya Gokhan yeni bilgisayar aldim, bana ogretsene su mereti kullanmayi
Erkek: Peki bi acta sen once
Kiz: Nasil aciliyo
Erkek: Power dugmesine bas
Kiz: Ee bastim bisey gozukmuyo
Erkek: Monitoru actin mi ?
Kiz: Haa bekle aciim
...( yarim saat sonra )
Kiz: Olm niye kapadin teli ??
Erkek: Ee kesildi sandim ?!
Kiz: Monitoru ac dedin anca actik evde tornavida kalmamis gittim bi de
tornavida aldim, o sirada bi de tirnagim kirildi cok aciyo
Erkek: Naptin kizim sen manyak misin ??
Kiz: Monitoru actimda nasil bisey gozukecek onu anlamadim ne anlami vardi ?
Erkek: Off sen onu kapa sonra beni ara ...
Kiz: Ya sen de... bi kapa bi ac!
...( 20 dakka sonra )
Kiz: Ay of kapadim
Erkek: Simdi actim
Kiz: Neeaa yine mi ?
Erkek: Hayir onun da power dugmesine bassan
Kiz: Ya 1 saat bosuna mi ugastirdin beni ?
Erkek: Sen kendin ugrastin ben bisey demedim
Kiz: Neyse giriyo windows a ..
Erkek: Oooo windows bilirmiyiz )
Kiz: Biliorum biseyler heralde
Erkek: Girdi mi ?
Kiz: Girdi
Erkek: Ee ne istiyosun ne ogretiim ?
Kiz: Yaaa ben nete girmek istiyorum nasi giricem?
Erkek: Senin modemin var mi ?
Kiz: Yok ben de o dediginden
Erkek: Sende diil bilgisayarda olcak zaten!
Kiz: Bilmem var mi??
Erkek: Off off bak simdi orda bilgisayarim yazan bi ikon var
Kiz: Ne var , ne var ??
Erkek: Ikon ikon , sen annamazsin ki simdi ... logo gibi bisey
Kiz: Heh var noldu ?
Erkek: Ona sag tusla tikla
Kiz: Sag tusuna basiyorum bisey olmuyo
Erkek: Nasil olmaz bas bi hemen acilacak ??
Kiz: Ee sag tusuna basiyorum klavyede bisey olmuyo
Erkek: Hayir fareyle tiklican
Kiz: Ayyy ben fare mare ellemem !!
Erkek: Offf bilgisayarin faresi mouse be mouse varya hani bole iki tuslu !
Kiz: Heeee ( d|l|l| d|l|l| ) ay bekle cebim caliyo
Erkek: Cebine alarmi taktin ehehehhe
Kiz: Igrencsin !!!
( Arka Plan : Alo , aaaaaa Pino naber canim , bende iyiim nolsun , hic
iste bilgisayar aldik gokhan onu anlatiyodu, ay sapikmisin telefonda
anlatiyo ne ozel dersi, hadi cocuk bekliyo simdi bekletmiim sonra konusuruz
optum byebye )
Kiz: Heh geldim
Erkek: Hosgeldin bittimi konusman
Kiz: Evet kisa kestim , e nerde kaldik ?
Erkek: Simdi sen soganlari rendeliyodun ben de sosu firina veriodum
Kiz: Ne diosun sen ya ?!
Erkek: Nerde kalcaz sana fareyi anlatiyodum
Kiz: Heh anlat gerisini ben tikladim
Erkek: Orda gir ozelliklere bak bi tane telefon resmi varmi yokmu
Kiz: Var da biraz eski bir telefon
Erkek: Tovbe tovbe!!!! resim o kizim eski yeni ne farkeder, simdi cevirmeli aga gir
Kiz: Neye neye ?
Erkek: Off bilgisayarima bu sefer sol tusla iki kez tikla, aman dikkat fareyle tikla
Kiz: Ben *sansürlendi* miyim ??
Erkek: Yok ben sadece soliim dedim
Kiz: Eee noldu tikladim ?
Erkek: Simdi kapa
Kiz: Niye actirdin o zaman ??
Erkek: Bastan al
Kiz: Manyak misin sen ya ??
Erkek: Actin mi ?
Kiz: Actim
Erkek: Tamam sen bekle ben biseyler yiip geliyorum
...( 15 dakka sonra )
Erkek: Ben geldim kizim orda misin hala ??
(hmmm evet bence de, ya mango guzel de pahali biraz hmm ya ay dur
gokhan geldi galiba hadi optum baay ) geldim geldim.
Erkek: Heh geldin sinir sey napiim simdi hadi cabuk ol cikicam kizlarla
Kiz: Nereye ?
Erkek: Sana ne ya hadi !!!
Kiz: Iyi peki
Erkek: Orda cevirmeli ag diye bisey var ona cift tikla
Kiz: Tikladim
Erkek: Orda yeni baglanti yap var hepsine ileri ileri diyerek gec
Kiz: Ileri, ileri e gecmiyo bu
Erkek: Ya offf, Tiklican be tiklican !!
Kiz: Hee tamam
Erkek: Ee noldu simdi ? o yeni cikan seyi ac
Kiz: Actim
Erkek: Telefon numarasi yazilan yere 146 yaz
Kiz: Yazmam
Erkek: Niye ?!
Kiz: Kotu bir site di mi orasI cok adisin!
Erkek: Ya kizim internete girmedin ki ?!
Kiz: Girdim ya
Erkek: Girmedin daha !
Kiz: Sallama be !!
Erkek: Offf !!! oraya 146 yaz baglana tikla ole giricen
Kiz: Hee peki bak kotu bisey varsa ..
Erkek: Yok be yok !!
Kiz: Ee baglan dedim baplanmiyo
Erkek: Telefon hatti acik ondan
Kiz: Hattimi kim acmis ??
Erkek: Ben
Kiz: Niye actin ?
Erkek: Yahu telefonla konusuyoruz ya
Kiz: Internete telefonla mi giriliyo
Erkek: Evet oyle biraz
Kiz: Hmm ozaman kapa da giriim
Erkek: Hadi kapatiyorum gir, giremezsen ara
Kiz: Ben aramam sen ara
Erkek: Yahu ben niye ariim ??
Kiz: Iyi be tamam! of! gorusuruz bay
Erkek: Bye

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: Bir Kız PC Kullanırsa. .   Cuma Ağus. 17, 2007 7:17 pm

spr laN Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: Bir Kız PC Kullanırsa. .   Cuma Ağus. 17, 2007 9:58 pm

eet warr ole salakk kızlarrVery Happy

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: Bir Kız PC Kullanırsa. .   C.tesi Ağus. 18, 2007 12:00 am

bncede hee kıs harbi awnymişşş Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: Bir Kız PC Kullanırsa. .   C.tesi Ağus. 18, 2007 12:49 am

haha awnı deme kızm anan aklıma gelıo puhaha

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: Bir Kız PC Kullanırsa. .   Paz Ağus. 19, 2007 12:40 am

nie laN annem kime avni dediqiii Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Bir Kız PC Kullanırsa. .
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Anadolu motifleri, ve kullanım alanları
» Kullanıcı İsimleri [Çözüldü]
» Kullanıcı Profili Küçültmek (Darlaştırma)
» kullanıcı profili sorunu????
» phpp2 kullanıcı adı ortalama

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
En GüNcEl SiTe :: ~€gLeNC€~ :: Serbest Kürsü-
Buraya geçin: